Betaling & Leveranse

Flere ulike betalingsmuligheter

Hos oss betaler du raskt & sikkert med betalingsmåten du selv foretrekker.
 

Kortbetaling – Betal direkte på confidentliving.no

- Vi aksepterer VISA eller MasterCard

- Alle kortbetalinger krypteres
 

Klarna Faktura – Betal etter leveransen din

- Betal innen 14 dager etter at du har mottatt varene dine

- 0 kroner i fakturagebyr

- Fakturaen sendes til deg via e-post når varene dine forlater lageret vårt
 

Klarna Konto – Del opp betalingen

- Få hjem varene dine før du begynner å betale

- Betal i ditt eget tempo i opp til 24 måneder (fra 50 kr/måned)

- Du kan når som helst betale hele beløpet

- Administrasjonsgebyr på 29 kr/måned

- Flytende årsrente på 19,9%
 

Forskuddsfaktura – Betal på forskudd

- Betal varene dine på forskudd med faktura

- 0 kroner i fakturagebyr

Säker betalning

Leveranse

Leveransetid

- Leveransetiden oppgis på respektive produktside

- Alle leveransetider er omtrentlige og gjelder perioden fra mottatt bestilling til at varen sendes fra lageret vårt.

- Leveransetiden under helligdager kan påvirkes.

- Leveransetid gjelder arbeidsdager.

Frakt

- Ved bestilling av varer under 30kg tilkommer en fraktkostnad på 59kr. 

- Ved bestilling av varer mellom 30-50kg tilkommer en fast fraktkostnad på 795kr.

- Ved bestilling av varer over 50kg tilkommer en fast fraktkostnad på 1095kr.

Du betaler bare fraktkostnaden for den tyngste/største varen, selv om du bestiller flere produkter. 

Leveransinformasjon

- Leveransen skjer hjem til deg eller til nærmeste utleveringssted avhengig av vekt og volum på din bestilling. 

- Bestiller du varer fra forskjellige varemerker kan din bestilling bli delt i flere leveranser. 

- Skjer leveransen via utleveringssted får du enten en sms eller en hentemelding i posten. Vi debiterer 199 kroner for varer som ikke blir hentet ut. Ved gjentatte forsøk på å levere ut pakken til kunden debiteres avgiften en gang per ikke hentet forsendelse hos utleveringssted. 

- Ved hjemleveranse blir mottaker kontaktet av budet for å avtale en leveransetid. Mottaker er ansvarlig for å være hjemme og tilgjengelig når avtalt levering skjer, er ikke mottakeren tilgjengelig har Confident Living rett til å kreve en erstatning på 595kr fra mottakeren for kostnaden for ny utlevering. 

Mer om leveranse

For enkelte mindre bestillinger, kan vi bruke postforsendelse. Du kommer i så fall til å få en hentelapp tilsendt hjemme, alternativt SMS til ditt oppgitte mobilnummer hvor plass for uthenting av forsendelsen står oppgitt. Større produkter som sofaer, mediamøbler eller senger kommer til å transporteres så nærme døren din (villa/rekkehus) eller port (leilighet) som føreren bedømmer som mulig. Leveransevarsel skjer via transportselskapet på det telefonnummeret som du har registrert hos oss ved bestilling. Om leveranse skjer til øyer uten broforbindelse eller annen plass som ikke har kjørbare veier, forbeholder vi oss retten til å endre leveransekostanden, leveransetiden og leveransemåten. Du kommer da til å bli oppringt på ditt registrerte telefonnummer innen leveransen er påbegynt.

Når vi leverer dine varer skjer dette i samabeid med våre dyktige transportører. Hele sortimentet bestående av møbler, belysning, kjøkkenutstyr og innredning leveres enten hjem til deg eller til nærmeste utleveringgsted avhengig av volum og vekt. Du avtaler selv passende leveransetid sammen med vår transportør slik at du får leveransen på en tid som passer deg.
Vennligst merk at hvis du kaster forpakningen mister du muligheten til å returnere produktet innen angrefristen på 14 dager. Det er derfor en god idé å ta vare på forpakningen i 2 uker etter mottat leveranse. 

Skjer leveransen via et utleveringssted mottar du sms eller hentemelding i posten når du bestilling kan hentes. Ved hjemmeleveranse blir du oppringt via telefon og/eller via hentemelding i posten minst 24 timer før leveransen skjer. 

Husk…

- Å inspisere varene dine når du mottar disse

- Også mindre skader på emballasjen må noteres ned både på din og speditørens fraktseddel

- Ved skade må du kontakte oss innen 7 dager fra tidspunktet du mottok varene, med bilde og skadebeskrivelse

- Emballasje og eventuelle paller skal spares ved retur

- Info om hvordan reklamere på frakt- eller produksjonsskader finner du på våre retur- og reklamasjonssider.